Cadrilater : GEO BOGZA – Reportaj despre Cadrilater publicat in „Vremea”...

0
Nu mi-aş fi inchipuit niciodată ce poate fi o ploaie de broaşte. Am văzut una in Cadrilater, Tocmai in acest ţinut bantuit de secetă,...

Calea Victoriei, 1934

0
Fost Reconstructie digitala foto • Colorizare • Retusare. #colorized #enhanced #restored #romania Pentru servicii de colorizare/retusare foto sau ilustratii grafice diverse ne puteti contacta direct pe pagina...

Ziarul Dimineața, octombrie 1928. Serbările semicentenarului Dobrogei

0
De Ziua Veteranilor… rememorăm defilarea veteranilor dobrogeni la semicentenarul Dobrogei din 1928: “Cei dintâi au defilat, in chip impresionant, veteranii dela ‘77, unii în...

Pitești interbelic

0

Iarna la șosea. Bucureștiul interbelic

0
sursa : Fost contact@fost.ro

Embark on a captivating journey through time as we delve into...

0
Join us in uncovering the hidden stories, forgotten elegance, and vibrant cultural tapestry that defined the city between the wars. From the architectural marvels...

Bucurestiul in perioada 1900-1930

0
Foto: Nicolae Ionescu si Charles Flaviens sursa : Fost  

București 1933

0
Bucuresti – 30s. Piata Unirii catre Mitropolie Reconstructie digitala foto • Colorizare • Retusare. #colorized #enhanced #restored #romania Pentru servicii de colorizare/retusare foto sau ilustratii...

Fabrica FORD BUCURESTI: un proiect ambitios, oprit de razboi

0
Productia de automobile Ford a inceput in Floreasca in 1932 cu doar 5 angajati. Uzinele cu o frumoasa arhitectura modernista au inceput prin asamblarea...

La Calafat

0